Måndag- 6/4

Hej och hå :)

Igår blev det grillning och lite vin och spel hemma hos Jonna och Bried
super mysigt  :) Tackar :P
Sov även kvar där så man slapp gå hem igår natt :)
Så det blev en frukost ute på altanen isolen .
Sen begav jag och tony oss till hanns mamma och pyssla lite.
Man satt i en sol stol och njöt av solen och kolla på tony när han bytte till sommar däck på bilen.
Sen tvätta vi av pärlan inne och ute i bilen. så nu är det lite finare haha .
Har aldrig sett nån skitigare bil innan haha :P
sen hem hoppa in i duschen, sen  gick vi ner på stan
och tog oss en kaffe med Tobbe g  och sen rammlade Andrea
förbi också :)  Trevligt.
efter det blev det gå ut på långprommis sen hem  ,
så åt vi lite .
och sist blev det film hemma hos Tobbe g och Malin :)

Man har hunnit gjort mycket idag :P
annars brukar jag vara så seg på att starta min dag så jag
brukar inte hinna med så mycket.. haha :P
Men idag hände det ....

Nee nu ska jag krypa ner och sussa
man blir ju trött av allt  .
Håller tummarna på solen imorgon .
så får det bli en kaffe isolen med flickorna kanske ?

Puss puss hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0