Måndag- 27/4

Då var det en ny vecka igen då :P känns som att dagarna bara flyger förbi:P
idag vakna jag tidigt till och med Therese sa att det var kors i taket när jag
ringde henne . .:P hehe. Men solen lös ju så starkt annars hade jag nog inte vaknat då..
sen ringde josse och väckte till mig lite mer också. 3 min före innan min väckar kl skulle ringa.
Jag som låg kvar och mös tills den skulle ringa haha :P

Sen blev det lunch och lång fika på stan med Josse , och efter  ett
tag droppade mickan och Sofia in och sen Emelie..
Trevligt .. satt där bra länge :)
Sen blev det gå till Dollar och köpa skrubb borstar vet inte vad
det heter men man städar med dom iaf.. haha :)

Och nu sitter man här hemma och inte ha en aning om vad man ska hitta
på för skoj :P

Men det märks väl. det pratades om grilla korv i högbo men
nu vet jag itne riktigt.. Det mäks det också :P

hare puss hej


-21.40-

jadu det hände inte mycket ikväll ha ingen skulle göra nått spec..
Så då gav jag mig in på att stor städa i badrummet i varenda hörn och kant..
Under över varenda kakel bit.. Och nu är jag äntligen klar.
Men fyy va tråkigt det va.. ångra mig när jag hade börjat att jag tog tag i det
idag . hahaha.. sånt ska man göra när det regnar och jag ser inte en reng
gnutta. jaru men nu är det gjort och det är skönt.
Vad ska man hitta på nu då ?
Slappa kanske och trycka i mig lite chili nötter som jag unna mig idag kanske ?
Man vet aldrig.. nee nu ska jag duscha av mig iaf.. blev lite halv svettig när jag
höll på..
Hare puss hej

lycka till Josse ;) och ta det lungt med vinet då börjar man sluddra bara ;P

Puss

Kommentarer
Postat av: Josse

:) Tack gumman, det gick väldigt bra ;)

2009-04-28 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0