Lördag- 4/4

vaaaad ska man hitta på ? Skit hak till stad :P haha..
hade ingen lust och dricka nå idag heller
och vad ska man hitta på då en lördag i sandviken ? Ingen som vet.
Har ingen lust och bara sitta och dega hemma heller.

Imorse var jag skit trött orkade verkligen inte gå
till jobbet.. Men då skicka therese ett medelande att micke
skulle skjusa henne och att jag kunna henka.. hur skönt som hellst :)
Slapp man gå igenom folk massorna på stan :D
Tackar för med åket :):)

Nee nu ska man väl försöka hitta på nått skoj att göra idag :)
i solen..

Pusss puss hare.

----

Kul att kl snart är två och man är vaken så ska man upp
och jobba imorgon börjar inte förren tolv men en då, drygt..
Har suttit och spelat Indiana Jones Lego på xbox..
fastna lite , så nu har man varvat det också..
såg att kl var lite mycket när man slutade haha :)
Men sånt är livet.. hehe :P
Undra jag om man ska ta och tvätta av ansiktet och sen
krypa ner till kojs  :P
det låter försej som en toppen ide..
är trött men endå inte skit drygt så man kommer väl ligga
och dra sig lite innan man somnar om . Men sånt är livet
eller va säger vi ? :P

Hoppas på sol imorgon med att det kan vara lika fint..
synd att man jobbar när det är som soligast men det är skönt
endå:P
Jag och therese åt på uteserveringen idag på lunchen,
Så då har man invigt det också :P Mysigt synd att
skuggan låg på där bara :P

nee nu hoppa ner i sängen ..

Puss hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0